follow us on google news

Τρέξιμο στο χιόνι – Έτσι θα το απολαύσεις

Μάθε πώς θα απολαύσεις το τρέξιμο στο χιόνι, αποφεύγοντας τις παγίδες!

Οι περισσότεροι δρομείς λατρεύουν να τρέχουν, όποιες κι αν είναι οι καιρικές συνθήκες. 

Και δεν είναι λίγοι αυτοί που έτριβαν τα χέρια τους που από χθες η κακοκαιρία «Ελπίδα» έντυσε τις περισσότερες περιοχές της χώρας στα λευκά. 

Το τρέξιμο στο χιόνι μπορεί να είναι μια υπέροχη ιδέα για τους φανατικούς runners, ωστόσο οι κίνδυνοι που κρύβονται στο έδαφος είναι πολλοί και χρειάζεται μεγάλη προσοχή. 

Ντύσου ζεστά

Το πιο σημαντικό είναι να ντυθείς σωστά, γιατί το κρύο υπό αυτές τις συνθήκες είναι τσουχτερό. 

Η καλύτερη λύση είναι να ντυθείς με πολλά στρώματα. 

Προτίμησε για πρώτη επαφή με το σώμα μια καλή ισοθερμική μπλούζα, κατά προτίμηση μακρυμάνικη, που θα αποβάλλει την υγρασία από το σώμα σου και ένα μακρύ κολάν σχεδιασμένο για το κρύο. 

Μία δεύτερη μπλούζα τεχνική (100% συνθετική), πάνω από την ισοθερμική θα δημιουργήσει ένα επίπεδο «μόνωσης» της θερμοκρασίας του σώματος.

Η σημαντικότερη ασπίδα από το κρύο είναι το αντιανεμικό. Επίλεξε αυτό που σου επιτρέπει να κινείσαι με άνεση και θα σε προστατέψει από τις χαμηλές θερμοκρασίες και τα παγωμένα κύματα του αέρα. 

Αν διαθέτει κουκούλα και φερμουάρ που φτάνει μέχρι την μύτη θα τα βρεις πολύ χρήσιμα, όταν ο κρύος αέρας αρχίσει να γίνεται ενοχλητικός.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ και διαβάστε τον πλήρη οδηγό για τα ρούχα που θα πρέπει να φοράμε όταν τρέχουμε το χειμώνα

Τα χέρια σου είναι  ιδιαίτερα ευάλωτα στο κρύο. Ειδικά αν εκεί που μένεις το κρύο είναι υπερβολικό κινδυνεύεις από κρυοπαγήματα.  

Καλό είναι να φοράς γάντια που καλύπτουν είτε όλο το χέρι ή αφήνουν τα δάχτυλα έξω.  

Επίσης, μπορείς να συνδυάσεις ένα ζευγάρι λεπτά γάντια κατασκευασμένα από υλικό που απομακρύνει τον ιδρώτα και ένα άλλο ζευγάρι από πάνω.

Βάλε τις βαμβακερές κάλτσες ξανά στο συρτάρι και επίλεξε κάλτσες που απομακρύνουν τον ιδρώτα και θα κρατήσουν τα πόδια σου  στεγνά και ζεστά. Καλή επιλογή είναι οι μάλλινες κάλτσες.

Ένα σκουφάκι που καλύπτει τα αυτιά πρέπει να είναι στη λίστα σου.  Και πάλι, δεν είναι ποτέ κακή ιδέα να επιλέξεις ένα ύφασμα που απομακρύνει την υγρασία.

Σταθερά και γερά πατήματα

Πρόσεχε που πατάς και πώς! Προτίμησε να τρέχεις πάνω σε φρέσκο χιόνι που δε γλιστράει. 

Να αποφεύγεις σημεία με νερό που πιθανώς να έχει δημιουργηθεί ένα στρώμα πάγου και γενικά επιφάνειες με χώμα ή χόρτο αντί για πλακάκι και άσφαλτο.

Εννοείται πως θα πρέπει να επιλέξεις παπούτσια με τρακτερωτή σόλα, που δεν θα είναι φθαρμένα από κάτω, για να αποφύγεις να γλιστρήσεις και να τραυματιστείς. 

Ακολούθησε γνωστή διαδρομή

Εάν αποφάσισες να βγεις για τρέξιμο στο χιόνι, δεν είναι ώρα να ανακαλύψεις νέες διαδρομές. 

Προτίμησε μια γνωστή διαδρομή σε σημεία που γνωρίζεις καλά και έτσι θα αποφύγεις τις δυσάρεστες εκπλήξεις. 

Πηγή: basetraining.org

follow us on google news

Διαβάστε Επίσης

Top Stories
Άποψη
Αλεξία Σβώλου

Η ελληνική dream team για τον καρκίνο του παγκρέατος

Ο καρκίνος του παγκρέατος είναι σχετικά σπάνιος, καθώς καταγράφονται περίπου 7 περιστατικά ανά 100.000 πληθυσμού, άρα στην Ελλάδα έχουμε περίπου 770 νέα περιστατικά τον χρόνο. Η χειρουργική τους αντιμετώπιση είναι δύσκολη λόγω των ιδιομορφιών του παγκρέατος που βρίσκεται πολύ κοντά σε ζωτικά αγγεία του οργανισμού. Ωστόσο ακόμα και περιστατικά που βαφτίζονται «ανεγχείρητα», μπορούν να αντιμετωπιστούν από την κορυφαία εξειδικευμένη ομάδα ιατρών, που βρίσκεται στο νοσοκομείο «Μητέρα» και της οποίας ηγείται ο Χειρουργός Γρηγόρης Τσιώτος.

Σχετικά Άρθρα

Skip to content